-
Pari viikkoa sitten käynnistetyssä Yhdessä olemme Steelers -kampanjassa on jo saatu solmittua koko joukko uusia kumppanuuksia.
”Kymmenen yrityskumppanin raja meni rikki viime viikolla ja nyt ollaan itse asiassa jo parinkympin rajan lähellä”, kertoo kampanjasta vastuussa oleva Steelersin hallituksen jäsen Jarkko Lappalainen tyytyväisenä.
”Kampanja on siis ollut todella onnistunut tähän asti, ja mehän olemme vasta alkuvaiheessa tässä.”
Steelers kertoi pari viikkoa sitten kampanjan avausvideossa olevansa yhteydessä alkuvaiheessa ainakin 100 paikalliseen yritykseen, ja Steelersin viisi myyjää ovat tehneet hartiavoimin töitä sopimusten kartuttamiseksi.
”Kumppanuuksia on tulossa varmuudella lisää vielä. Ja kaikki halukkaat otetaan tietenkin mukaan! Jos yrityksessäsi on yhtään sellaista tunnetta, että junioriurheilun ja liigaurheilun tukeminen tällaisena poikkeuksellisen vaikeana aikana tuntuu mielekkäältä, niin puhelinta käteen vain reippaasti. Meidän myyjät räätälöi sopimuksen sopivaksi”, Lappalainen sanoo.
Kaikkiaan vastaanotto yritysmaailmassa on ollut yllättävän positiivinen ottaen huomioon koronaviruksen rampauttaman taloustilanteen.
”Kyllä näin voi sanoa. Ja kiinnostusta on ollut yrityksillä myös kumppaniksi meidän tuleville kausille. Jotain on sinne pidemmälle jo sovittukin”, kertoo Lappalainen.
Steelersin uusi hallitus aloitti vuodenvaihteesa, minkä jälkeen iso kampanja uusien kumppaneiden löytämiseksi käynnistettiin pikaisesti. Tavoitteena on kääntää seuran talous valoisaksi. Koronavirus ja aiempien kausien tappiot ovat tehneet tilanteesta vaikean. Samojen ongelmien kanssa painitaan monissa muissakin seuroissa ja muiden lajien parissa.
Steelersin uusi hallitus on linjannut tavoitteeksi sen, että Steelers on taloudeltaan terve ja hyvinvoiva seura, jossa kaikkien on hyvä olla mukana.
”Urheiluseurassa tietenkin ydintoimintaa ovat joukkueet, se että junioreilla on paikka, missä harrastaa ja tuntea kuuluvansa yhteisöön. Ja sen taas tekevät mahdolliseksi muun muassa yrityskumppanit”, sanoo Lappalainen.
”Siksi tässä ei ole kyse kertarykäyksestä, vaan tämänkaltaisen yhteistyökumppanuuksia etsivän toiminnan pitää rullata jatkuvasti.”
”Ja siksi myös näiden kaikkien yhteistyökumppaneiden tyytyväisenä pitäminen on meille ensiarvoisen tärkeää. Heillä pitää olla tunne, että heille on ollut hyvä ratkaisu lähteä Steelersin mukaan.”
Toistaiseksi Yhdessä olemme Steelers -kampanjassa ovat solmineet Steelersin kanssa sopimuksen seuraavat yritykset:
Hämeen Sanomat
Konecranes Finland Oy
Etelä-Hämeen Osuuspankki
Scandic Aulanko
Apuväline ja Fysio Ortofix Oy
Asbestihanska Oy
Hämeenlinnan Kotijoukkue Oy
Kuljetuspalvelut Lintunen & Rothsten Oy
Elite Group
Etteplan Finland Oy
Goodwill Tilit Oy
Kuljetus Asp Oy
Laatta-asennus Heikki Hakio Oy
PME autokulma Oy
Hämeen Mainostuote Oy
HTT-Kiinteistöt Oy
IT4B
Tasolounas
Jäähdytinpalvelu M. Vuorinen Oy
Konetyö Kasanko Oy
Sisustustalo J. Lehmusto Oy
K-Supermarket Hattula
STARK Hämeenlinna
Helmi hiusmESta
KauneusTaika
Kiertokapula
Linctus Oy
HätäläLisätiedot:
Kampanjavastaava:
Jarkko Lappalainen +358 40 5961738Kampanjan myyjät:
Tero Aalto +358 50 919 5600
Kai Lindfors +358 40 7652007
Marjo Pekkola +358 45 1364975
Jani Rantanen +358 44 0233332
Jari Salo +358 50 4071700Artikkelin ottelukuva: Miika Peltonen, kevään 2016 Steelers-LASB-finaalit
Takaisin