Yhdessä olemme steelers

  

  • Pari viikkoa sitten käynnistetyssä Yhdessä olemme Steelers -kampanjassa on jo saatu solmittua koko joukko uusia kumppanuuksia.

    ”Kymmenen yrityskumppanin raja meni rikki viime viikolla ja nyt ollaan itse asiassa jo parinkympin rajan lähellä”, kertoo kampanjasta vastuussa oleva Steelersin hallituksen jäsen Jarkko Lappalainen tyytyväisenä.

    ”Kampanja on siis ollut todella onnistunut tähän asti, ja mehän olemme vasta alkuvaiheessa tässä.”

    Steelers kertoi pari viikkoa sitten kampanjan avausvideossa olevansa yhteydessä alkuvaiheessa ainakin 100 paikalliseen yritykseen, ja Steelersin viisi myyjää ovat tehneet hartiavoimin töitä sopimusten kartuttamiseksi. 

    ”Kumppanuuksia on tulossa varmuudella lisää vielä. Ja kaikki halukkaat otetaan tietenkin mukaan! Jos yrityksessäsi on yhtään sellaista tunnetta, että junioriurheilun ja liigaurheilun tukeminen tällaisena poikkeuksellisen vaikeana aikana tuntuu mielekkäältä, niin puhelinta käteen vain reippaasti. Meidän myyjät räätälöi sopimuksen sopivaksi”, Lappalainen sanoo.

    Kaikkiaan vastaanotto yritysmaailmassa on ollut yllättävän positiivinen ottaen huomioon koronaviruksen rampauttaman taloustilanteen.

    ”Kyllä näin voi sanoa. Ja kiinnostusta on ollut yrityksillä myös kumppaniksi meidän tuleville kausille. Jotain on sinne pidemmälle jo sovittukin”, kertoo Lappalainen.

    Steelersin uusi hallitus aloitti vuodenvaihteesa, minkä jälkeen iso kampanja uusien kumppaneiden löytämiseksi käynnistettiin pikaisesti. Tavoitteena on kääntää seuran talous valoisaksi. Koronavirus ja aiempien kausien tappiot ovat tehneet tilanteesta vaikean. Samojen ongelmien kanssa painitaan monissa muissakin seuroissa ja muiden lajien parissa.

    Steelersin uusi hallitus on linjannut tavoitteeksi sen, että Steelers on taloudeltaan terve ja hyvinvoiva seura, jossa kaikkien on hyvä olla mukana.

    ”Urheiluseurassa tietenkin ydintoimintaa ovat joukkueet, se että junioreilla on paikka, missä harrastaa ja tuntea kuuluvansa yhteisöön. Ja sen taas tekevät mahdolliseksi muun muassa yrityskumppanit”, sanoo Lappalainen.

    ”Siksi tässä ei ole kyse kertarykäyksestä, vaan tämänkaltaisen yhteistyökumppanuuksia etsivän toiminnan pitää rullata jatkuvasti.”

    ”Ja siksi myös näiden kaikkien yhteistyökumppaneiden tyytyväisenä pitäminen on meille ensiarvoisen tärkeää. Heillä pitää olla tunne, että heille on ollut hyvä ratkaisu lähteä Steelersin mukaan.”

    Toistaiseksi Yhdessä olemme Steelers -kampanjassa ovat solmineet Steelersin kanssa sopimuksen seuraavat yritykset:

    Hämeen Sanomat
    Konecranes Finland Oy
    Etelä-Hämeen Osuuspankki
    Scandic Aulanko
    Apuväline ja Fysio Ortofix Oy
    Asbestihanska Oy
    Hämeenlinnan Kotijoukkue Oy
    Kuljetuspalvelut Lintunen & Rothsten Oy
    Elite Group
    Etteplan Finland Oy
    Goodwill Tilit Oy
    Kuljetus Asp Oy
    Laatta-asennus Heikki Hakio Oy
    PME autokulma Oy
    Hämeen Mainostuote Oy
    HTT-Kiinteistöt Oy
    IT4B
    Tasolounas
    Jäähdytinpalvelu M. Vuorinen Oy
    Konetyö Kasanko Oy
    Sisustustalo J. Lehmusto Oy
    K-Supermarket Hattula
    STARK Hämeenlinna
    Helmi hiusmESta
    KauneusTaika
    Kiertokapula
    Linctus Oy
    Hätälä

     

    Lisätiedot:

    Kampanjavastaava:
    Jarkko Lappalainen +358 40 5961738

    Kampanjan myyjät:
    Tero Aalto +358 50 919 5600
    Kai Lindfors +358 40 7652007
    Marjo Pekkola +358 45 1364975
    Jani Rantanen +358 44 0233332
    Jari Salo +358 50 4071700

    Artikkelin ottelukuva: Miika Peltonen, kevään 2016 Steelers-LASB-finaalit

      Takaisin